Chcete rozjet podnikání on-line? Pomůžeme vám v tom!

Chcete rozjet podnikání on-line? Pomůžeme vám v tom!

 

V dnešní době je pravděpodobně nejjednodušší v historii začít s podnikáním. Díky tomu, je ale také mnohem obtížnější jako podnikatel proniknout a být úspěšný. Na internetu se snaží podnikat mnoho lidí a začít opravdu nikdy nebylo jednodušší. Jen v Čechách je zhruba 64 tisíc e-shopů, které jsou funkční. Ale je otázkou kolik z nich je úspěšných.

Na internetu najdete zaručené návody, jak začít podnikat a vydělat velké peníze. Mnoho influencerů se vám snaží prodat své kurzy na nejrůznější metody, jak podnikat a rychle zbohatnout, téměř bez práce. Jenže to nebylo nikdy vzdálenější pravdě.

Podnikat na internetu je velice obtížné už jen z toho důvodu, že je obří konkurence a marketing je čím dal dražší a náročnější. Prorazit mezi tisíci obchody není nic jednoduchého. A proto se podíváme na některé faktory, které je dobré mít na mysli, pokud chcete podnikat on-line.

Tvorba webových stránek a E-shopu

 

Pokud jste již rozhodnuti v čem budete na internetu podnikat, tak přichází krok, kdy budete chtít založit internetových obchod či webové stránky. Na výběr je mnoho platforem, které poskytují software, který umožní tvorbu takového webu.

Ale které jsou pro vás nejlepší a pro jaké se rozhodnout? Rozhodně se vyhněte tzv. vyděračským agenturám, kde zaplatíte za každý malý úkon nebo rozšíření tisíce i desetitisíce za nastavení jedné funkce. Pokud nehodláte investovat miliony do vlastního řešení, tak raději zvolte ověřené platformy jako je Shoptet, Woocommerce, Magento a podobně.

Na některých zaplatíte za ready made řešení od několika stovek po tisíce měsíčně, ale vše je již odzkoušeno tisíci E-shopy a tyto platformy stále zdokonalují své služby. Jakmile budete chtít přidat nějakou funkci, tak na ní zřejmě existuje doplněk, ať už placený či zdarma.

Některé platformy jako Shoptet, Shopify a podobně, vám budou účtovat měsíční pronájem, ale dá se říct, že si dokážete naklikat web sami a bude funkční díky jejich podpoře a nejspíš nebudete muset řešit výpadky systému a podobně.

Poloautomatické řešení jako je Woocommerce je pro někoho, kdo se již trochu vyzná v programování, a je schopen si problémy s webem sám řešit, nebo najde slušnou agenturu, která se o web postará (Jako například naše služby).

Díky tomu budete mít také větší volnost při tvoření stránek a nebudete tolik omezeni tím, co se dá s webem vytvořit. Ale je třeba počítat s tím, že je s tím více práce. Takový e-shop vás vyjde od několik stokorun po několik tisíc a nemusíte platit žádné měsíční poplatky.

Design a funkčnost e-shopu

 

Již dávno jsou pryč doby, kdy stačilo vytvořit „jen“ webové stránky a zakázky se vám hrnuly. Dnešní doba je mnohem náročnější a úspěch e-shopu také závisí na tom, jak bude e-shop vypadat a jak bude funkční díky správnému designu a nastavení.

E-shop si představte jako výkladní skříň, kde potřebujete zákazníka dokonale informovat o tom, co prodáváte a proč zrovna u vás by měl nakoupit. Není to tedy otázka, jen aby web byl líbivý, ale také plně pro zákaznicky funkční. Proto je dobré se nejdříve poradit s někým, kdo v této oblasti má zkušenosti.

Je dobré najmout si business a e-shop konzultanta, který vám minimálně do začátku poradí, jak je třeba stránky nastavit tak, aby měly co největší konverzní poměr a byly úspěšné. Je totiž desítky až stovky faktorů, které ovlivňují to, jestli zákazník ihned odejde z vaší stránky nebo na ní nakoupí.

Marketing a důvěra zákazníka

 

Mnoho podnikatelů dělá chyby v marketingu a v důvěryhodnosti jejich značky a díky tomu se jim nepodaří prorazit ve změti online světa. Dokonalý marketingový plán je důležitý stejně jako budování značky.

Lidé jsou od přírody nedůvěřiví, a proto každý nový provozovatel e-shopu musí nejdříve dokázat své zákazníky přesvědčit o tom, že právě on je dobrou volbou pro jejich nákup. Důvěra je strašně křehká věc, a proto je třeba být transparentní a nemyslet si, že když investujete pár desítek tisíc do proklikové reklamy, tak že budete mít instantní úspěch.

Budování značky je dlouhá cesta a nezahrnuje jen hezké logo a slogan. Ale také důvěru zákazníka, skvělý zákaznický servis a mnoho dalšího. I to je v podstatě marketing, který musíte dělat, pokud chcete být úspěšní ve vaší cestě v online světě podnikání.

 

Co tedy dělat než začnete. Odškrtněte si tyto body

 

  1. Výběr vhodného produktu (neprodávejte všechno všem, ale zvolte jeden obor a produkt, který bude jedinečný.)
  2. Průzkum trhu
  3. Volba technologie pro vaše webové stránky
  4. Marketingový plán do budoucna a jak budete prezentovat svou značku
  5. Jaké funkce a služby budete na webu poskytovat
  6. Jak budete řešit zákaznický servis
  7. Jaký máte měsíční rozpočet na provoz obchodu
  8. Jaká je ve vaší oblasti konkurence
  9. Dokážete udržet kvalitu
  10. Jak budete řešit logistiku
  11. Jakou máte marži na zboží a jak s ní budete zacházet
  12. Jaké jsou vaše konkurenční výhody
  13. Máte kvalitní dodavatele, nebo si budete výrobu řešit vlastní cestou

 

A samozřejmě mnoho dalšího, ale toto jsou důležité věci, které je třeba si zodpovědět, ještě, než se pustíte do prvního kroku.

Pokud si nevíte rady, tak jsme tady pro vás a rádi vám poradíme jak začít nebo jak zlepšit výkon vašeho stávajícího e-shopu. Zkušenosti s provozováním e-shopů máme již od roku 2013 a sami provozujeme několik projektů. Využijte tak kontaktní formulář, nebo nám můžete zavolat na telefonní číslo či napsat e-mail. Pokusíme se společně vám ulehčit cestu v labyrintu online prostředí a posunout vaše podnikání kupředu.

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *